الخميس، 20 يونيو 2013

حبيتك مقدرش أدارى ..////

قالى بحبى أنتى حسة .. ؟

قلبك قلك والا لسة 

أول عينى ما جت فى عنيك أول نظرة وأول همسة

حسيت أنى ملكت الدنيا نجوم السما بأديا انا لمسة

شفت الصحرة جناين ورد فى عز الحر السما فيها برق

اه من حبك والى جرالى غير كل حياتى بجد

لسة بتسأل وبتستنا 

وانا وياك انا شايفة الجنة

من أول ما دخلت حياتى أحلوت فى عنيا الدنيا 

شفئت برئتك طيبة قلبك حسيت أنك صافى النية

شفت فى عينك كل الحب زيه تمام كان جوة عنيا

بس حنينى وشوقى أليك لأ أكتر منك بشوية

أيوة بحبك حب جنون باين قوى الحب عليا 

حبيتك مقدرش أدارى 

حسيتك وطنى أهلى دارى 

ليك فى القلب حنين وغرام 

لغيرك أبدآ ما هاتلاقى 

فهمك قلبى وترجم حبك

 قال راح اعيش العمر انا جمبك

أنتا حياته وربيع عمره 

كل كلام الحب يقولك 

وده كل الى بحس بيه 

والى لا يمكن أنا أداريه 

سألتنى حسيتى بحبى 

أيوة ياعمرى بكل أحساسه ومعانيه 


بقلمى المتواضع
بسبوسة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate