الخميس، 20 يونيو 2013

انا الغلطانة ...////

انا الغلطانة مافكرتش

مشيت وارى قلبى ماعرفتش

لغيت عقلى وماسمعتش

مشيت فى طريقى مارجعتش

حبيتك بكل أحساسى 

نسيت أهلى نسيت ناسى

قربته منى وقربنى 

ملك مشاعرى وحواسى 

نسانى حبه مين انا 

وان احنا مش لبعضنا

أزاى ببساطة أهدم قصور بنناها بحبنا

انا الغلطانة وبعترف أقف يارب جمبنا

بيقول عليا انى خدعته

وفى لحظة سبته قوام وبعته

والله كان حتة منى 

ومازال حبه جوة منى

كان همه يعنى هو همى

وفرحى انو يبقا جمبى


القدر كان أقوى منى 

صدقنى مكنش ذمبى

غلطانة يمكن ماالبدية

مشيت وارى قلبى لنهاية

مافكرتش غير بس أنك تبقا معاية

نسيت حياتى وبدءت معاك أول حكاية

أولها حب قلبنا بعدين نكون لبعضنا

فى جزيرة بس لوحدنا فيها غرمنا وحبنا 

سما ونجوم تضمنا 

وفضلت أحلم واتمنى 

فى خيالى بيت من الجنة

وصحيت من حلمى على كابوس

كان هو واقع فى الدنيا

قدر مفروض نعيشه من غير ما فيه نتمنى

مقدرش أكمل عمرى معاك 

والا جمبك أستنا

أنا الغلطانة سامحنى

طول عمرى هافضل ليك اتمنى 


بقلمى المتواضع
بسبوسة



0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate