الاثنين، 10 أكتوبر 2011

محتارة انا مابين الف قرار ...\\\


محتارة انا مابين ألف قرار

لا انا عارفة الجنة

ولا قادرة اهرب ماالنار

قلبى بيوجعنى

دمعى بيحرقنى 

والدنيا قدمى ظلام 

محتارة انا ما بين ألف قرار

وأه ياقلبى ماللى انا حساه

ليه كدة ظلمنى الحياة

ليه ديمآ أبكى واتألم

ويكون مصيرى بس الأه

وأه انا بجد تعبت

كتير أنا قوى اتعذبت

وعمرى بيروح منى وانا

عاالفرح يوم انا ماتعودت

متحركة مراد ورهف مسلسل وادي


وعمرى حتى مااعترضت

وقولت حكمة ربنا

وهو أدرى بكل قلب 

لكن انا أحترت خلاص

محتاجة انا طوق الخلاص

الى ينور سكتى


واعرف منه طريق الصواب
محتارة انا مابين الف قرار

بقلمى المتواضع

بسبوسة

هناك تعليق واحد:

  1. يسعدني دائما ان اكون اول من يعلق هنا
    توكلي علي الله
    و صلي ركعتين بنية الاستخارة
    و ربنا هايدلك علي القرار الصواب اكيد
    ليه كدة بس ليه خلتيها حزينة كدة
    احنا
    القراء الاعزاء
    كنا بنيجي هنا عشان الحب و الرومانسية و كدة
    مش عشان النكد
    بس كلنا مضطرين نشاركك في الووضع الجديد
    عشان كلنا قبل كدة كنا بنتبسط لفرحك و رومانسيتك
    و الرقة اللي في اسلوبك
    تقبلي تحياتي

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate