الجمعة، 18 نوفمبر 2011

محمد محي وشرين - بحبــك

اسمع دويتو محمد محي وشرين واغنية بحبك 



كلمات الاغنية

انت نصيبي حبيبي وبس

ولا أيام بعدك تتحس

اكتر منك مرة ونص


بحبك


آها .. آها آها

وانت حبيب العين والقلب

انت العالم وانت الحب

تبقى فشرق هاتبقى فغرب

بحبك

انت ناديت خليت للكون

شكل وطعم ومعنى ولون


اه يانا ده انا يجي ميت مليون

بحبك

آها .. آها آها

وانت الي انا حسيت وياه

ان انا عايشة في أحلى حياة

ايوة حبيبي .. بحبك اه .. 

بحبك

آها .. آها آها

آاااااااااااه

وانا متغرب وانا رحال

حبك على الخاطر والبال

قلبي لغيرك عمره ما قال

بحبك

آها .. آها آها

وانا لو حتى رحيلك طال

لو رسمولي الدنيا آمال

لو يجبولي كنوز المال


بحبك

آها .. آها آها

قلبي عليك دايما ملهوف

حبك زي الهوى موصوف

وانا لو حتى قابلت آلوف

بحبك


آها .. آها آها

وانا لو الف الدنيا واطوف

زي حنانك والله ما اشوف

عمري معاك ما بحس بخوف..

بحبك

آها .. آها آها
----------------------------
اسمع الاغنية








هناك تعليق واحد:

  1. ما شاء الله ايه الهمة و النشاط دول يا بسبوسة
    اللهم لا حسد
    ربنا يقويكي

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate