أصبر عشانى ...////

شارك هذا:
أصبر عشـــــــــــــــــــــــانى 


أتحمــــــــــــــــــل بعدى وانا من قلبى مش هانساك



أصبـــــــــــــــــــــر عشانى ومهما طال بعادى 



أنــــــــــــــــــــــا ويــــــــــــــــــــــاك





بروحــــــــــــــى وصورتــــــــــــــــــى أهيه ويــــــــــــــــــــاك



تصبـــــــــــــــــــــــــــــــــرك على بعدى 



وهاتقولك أنا بهواك


انا عايزاك وبتمنـــــــــــــــاك




ومهمـــــــــــــــــا طال البعد



أنا رجعة لحضن هواك




أستنانى أصبر عشانى


وانا عارفة ان حبــــــــــــــــــــك ليا 



مش حب أنانــــــــــــــــــــــــــى



وان حبـــــــــــــك ليا أكتــــــــــــــــــــر من روحــــــــــــــــــك



وأن انا عندك أغلا الأمانى






أستنانــــــــــــــــــى وانا هارجـــــــــــــــــع



وهايبقا رجــــــــــــــــــوع من نــــــــــــــــــوع تانى



هابقا ملكك بقلبى وروحــــــــــــــــــى وكل كيانـــــــــــــــــى


ومستحيــــــــــــــــــــــل عنى هابعدك تانـــــــــــــــــــــى


والا أيدى هاتفارق أيدك



والا حضنــــــــــــــــــــــــى هايفرق أحضانــــــــــــــــــــــــــك


أستنانـــــــــــــــــــــــى أصبر عشانـــــــــــــــــــــــى


بقلمــــــــــــــــــــــى المتواضـــــــــــــــع


بســــــــــــــــــبوســــــــــــــــــــة
شارك هذا:
Reactions:

اشعار وخواطر بقلمى

اضف تعليق:

1 comments:

أختار موضوع عشوائى لقرأته من المدونة