الخميس، 17 نوفمبر 2011

أصبر عشانى ...////

أصبر عشـــــــــــــــــــــــانى 


أتحمــــــــــــــــــل بعدى وانا من قلبى مش هانساك

أصبـــــــــــــــــــــر عشانى ومهما طال بعادى 

أنــــــــــــــــــــــا ويــــــــــــــــــــــاك


بروحــــــــى وصورتــــــى أهيه ويـــــــاك

تصبــــــــــرك على بعدى 

وهاتقولك أنا بهواك
انا عايزاك وبتمنـــــــــــــــاك


ومهمـــــــــــــــــا طال البعد

أنا رجعة لحضن هواك



أستنانى أصبر عشانى

وانا عارفة ان حبــــــــــــــــــــك ليا 

مش حب أنانــــــــــــــــــــــــــى

وان حبـــك ليا أكتــر من روحــك

وأن انا عندك أغلا الأمانى


أستنانــــــــى وانا هارجــــــع

وهايبقا رجــــــــــــــــــوع من نـــــوع تانى

هابقا ملكك بقلبى وروحــــــى وكل كيانـــــــــــــــــى

ومستحيــــــــــــــــــــــل عنى هابعدك تانـــــــــــــــــــــى

والا أيدى هاتفارق أيدك
والا حضنـــــــى هايفرق أحضانـــــك


أستنانـــــى أصبر عشانـــــى




\قلمــــــــــــــــــــــى المتواضـــــــــــــــع


بســــــــــــــــــبوســــــــــــــــــــة

هناك تعليق واحد:

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate