الجمعة، 30 نوفمبر 2012

شوقى أليك ...///




شوقى أليك عدا حدود الدنيا دية

شوقى أليك ما يتوصفش  بأى كلمة 

يعنى لو وصفتهولك أبقا معاك كتير ظالمة

حس انتا باالى بحس بيه 

من غيرما اقوله والااوصف فيه 

والا اشتياقى ليك لوحدى وانتا والا حاسس بيه

ومن كنت مش حاسس أأقول 

دانا شوقى ليك هد جسور

وصل السحاب عدا بحور

قال الحبيب منه أنول 

حتى حرارة حبى دوبت الجليد

واشتياقى ان كنت قريب والا بعيد 

يعنى شوقى أليك ديمآ موجود

مهما عدت الأيام مهما تفوت 

والفراق بعيد عنك بحس أنه معناه الموت

حبى أليك هايليق عليك 

أصل انا حبى غالى وعالى قدمته انا ملك أديك

حرك وتره وشغل قلبه

واسمع نبضه ينادى عليك

هايقول عايزك انا محتجلك وبشوف الدنيا بعنيك

وان كان على شوقى ده حاجة تانية

بغير قوى وبحن أليك 

أدينى عبرت بشىء بسيط 

عن شوقى انا وحبى ليك 

بس اعرف مهما أقول 

ان كان على حبى او شوقى المغمور

نقطة فى بحر حنين غى القلب مدفون 

...............

بقلمى المتواضع 

بسبوسة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate