الأربعاء، 23 يناير 2013

أسأل قلبى يرد عليك .. ( دويتو مشترك )

راح اشيلك دايما في عنيا

ياللي مليتي الدنيا عليا

بكلامك انا بنسى الدنيا 

وفي قلبك نهر الحنية

ببعتلك يا حبيبتي تحية

ابياتي واشعار غزلية

جيالك مع نسمة حب

مرسومة على وش المية

هاتي ايدك خليها في ايديا

بصيلي وسيبي قلبك ليا

انا عايزك تفضلي ويايا

والدنيا تصبح ملغية

وابوح علشانك يا حياتي

بجميع اسراري المخفية

واقولك انا فعلا عاشق

كلماتي كلها حقيقية

....

بتقول أنى جوة عنيك 

وانى مليت الدنيا عليك

اه لو تعرف ياحبيب قلبى 

أنى وهبت حياتى أليك

كان نفسى أفتح أبوابك

مش بأديا لأ باأديك

وتقولى خفايا أسرارك

قلبك جوة مخبيه ايه

وأشوف صورتى موشومة فيه

واعرف أنى حبيبة قلبك طول عمرى موجودة فيه

تسمحلى ياحبيبى أقولك عالى كمان قلبى مخبيه

حبيتك انا حب حقيقى جوة فى قلبى حفظت عليه

كنت فى بالى عقلى خيالى وحلم ليالى نفسى اوصل ليه

ايوة بحبك مش راح ادارى

أسأل قلبى يرد عليك 



 ..بقلمى المتواضع .. بسبوسة 
 + صاحب المقطع الأول 

هناك 6 تعليقات:

  1. رووووووووعه
    تسلم ايدك

    ردحذف
  2. دويتو رائع المقطع الأول حكاية مع المقطع التانى رسمه صورة حب رائعة بجد تسلم ايدك بسبوس انتى والجندى المجهول

    ردحذف
  3. {-_-}

    nice basbosa

    moade3k balmdona ruo3a

    magHooL

    ردحذف
  4. حلوة كثيررررررررررر.تسلم الايادي

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate