الأربعاء، 9 يناير 2013

مريضة نفسية ....///

احلامى غريبة وطموحى بعيدة بسكت وكلامى بيكون تنهيدة

انا مش طبعية مريضة نفسية طب ايه انا فيا خلانى وحيدة

خايفة ومحتارة معقول دى شطارة كل حساباتى تطلع بخسارة

أنطوى واخاف وأقول لا بلاش خلينى فى حالى بعيد عالناس

مبقتش اعرف انا ايه فيا ضعيفة معدومة الشخصية 

حتى الناس بيقولو عنى انى مريضة نفسية

طب فين طبيبى يرد عليـــــــــــا ..

انا ايه الى جواية مجهول خلانى اخاف من الدنيا

رعب وخوف غير معقول 

وكأنى من كوكب تانى ولغتى ملهاش فيه معانى

قولى بس ياطبيبى ايه منه انا بعانى 

وان كنت مريضة نفسية ودى حاجة مش بأديا 

ساعدنى ان ارجع تانى الدنيا والله حسة ان انا فيها ضيعة

ساعدنى الاقى عنوانى واحس فيه باأمانى 

اكون طبعية وأرادتى قوية ومحسش فى الدنيا انى ضحية

شىء تافه معدوم الشخصية 

ساعدنى ياطبيبى أفوق من حالتى النفسية 

" انا مريضة نفسية "

بقلمى المتواضع

بسبوسة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate