الأربعاء، 9 يناير 2013

ســــــــــــــافر لبعيد ...////

فى طريقى وحيد وانا فيه غريب وحبيب حياتى سافر لبعيد

قالى انا راجع مش راح اطول هو انا على بعدك اتحمل

مع مين غيرك مشوارى اكمل ..

واهو فات سنة والتانية اهى جية مبقتش انا أيه جرا فيا

ودموعى مافرقتش عنيا كان قال مش راجع أهون ليا 

ليه وهمنى بحبه واخلاصه وان انا أهله وحبه وناسه

قلبه ونبضه وأحساسه من ظلم الدنيا انا خلاصه

وازاى بعد ده كله يبعنى ويقول انا راجع ويسبنى 

يعنى مكنش فى يوم حببنى طب بس عملتله انا أيه

ليه بالشكل ده يخدعنى ليه صدق كلامه وحب عنيه

والا يوم فكرت أشكك فيه كنت بحس بصدق أديه

لوعة حبه بينة عليه مش معقولة ده كله كدب 

وفى النهاية مكنش حب 

طب قال انا راجع ليه مرجعش ولصوت قلبى انا ليه ماسمعش

لكن برضوا انا هاستنا واكيد راح يرجع واتهنا

وقلبى وقلبه هايكونوا عالبعد حكمنا



بقلمى المتواضع

بسبوسة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate