الخميس، 10 يناير 2013

مش راح افكر والا هاتحير ..// ( دويتو مشترك )

هذا دويتو مشترك بينى وبين أحد القراء أتمنى يعجبكم

.....................




انا خدتك سكنتك فيا


ازاي تبقي قدرتي عليا!!

خليني احكيلك بصراحة

انا صادق وسليم النية

اصلي بحبك كنت انا فايز

كسبان اجمل قلب هدية

صورة جميلة كانت بخيالي

لبنوتة كلها حنية

معقول يا حبيبتي دي هزيمة

تحقيق احلامي الوردية

دة رايي فيكي يا ملاكي

عاوز اعرف بقى اية رايك فيا

...............



مش راح افكر والا هاتحير

والا رأى فيك يوم يتغير

بشوفك فارس احلامى

من قبل ما تكبر وانتا صغير

كنت تشوفنى بنوتة حلوة 

وانا اشوف فيك الدنيا بحالها

ولما كبرنا وحسيت بيا

أنا خت قلبك سكن ليا

ضمتنى بشوق وبحنية

بتسألنى ايه رائيك فيا 

انا ما بتشوف غيرك عنيا

كل الأحبة والصحاب كل الى ليا

بتقولى كل الناس حسداك عليا

لكن ما تعرف فخرى بيك

وغرورى بيك ياعنيا

هالسة بتسأل ايه رائيك فيا .



بقلمى المتواضع 

بسبوسة  ) + صاحب كلمات المقطع الأول 






هناك تعليق واحد:

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate