الخميس، 10 يناير 2013

لسة طريقنا بعيد ...///

أنا الى مشيت والا عارف لفين رايح 

أخت قرار والا عمر قرار فى حياتى كان صائب

هو انا ليه كل طريق ليا يكون مقفول 

وكل أمل جواية يتهد ويبقا رماد مهدور

وكل حلم بحلمه يكون خيال ملوش أصول

هو انا ليه كدة من كل الحياة محروم

أوجاع وظلم وقسى خلتنى مصدوم

ماشى والا عارف أى طريق مضمون 

خايف ومش خايق بينى بقيت مجنون

وحيد انا فى دنيا مليانة بالملاين 

ويعدى العمر بيا وتفوت عليا سنين

ومالاقى قلب حنين والله انا مسكين 

تايه فى دنيا لوحدى غارق فى دمع العين

مش طبعى انى اشكى صابر مع الصابرين 

ومين يمسح دموعى ويطيب الخدين

ويحس بيا من غير ما اتكلم ويشده ليا الحنين

اه ياقلبى من الى فيك عارف والله صعبان عليك

معلش ياقلبى مليش غيرك شريك

رحلتى طويلة وانتا فيها الوحيد

حاول تنسينى خلينى أبدء من جديد

يمكن يمر العمر والقينى فى يوم سعيد

قوينى ياقلبى انا وياك ..

لسة طريقنا بعيد 

بقلمى المتواضع

بسبوسة

هناك تعليق واحد:

  1. حلوة بس حزينه اوى
    يعنى مفيش اى حاجه حلوة كدة خالص

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate