الأربعاء، 4 سبتمبر 2013

أرجعلى ....////

أرجعلى تعبت خلاص مش قادرة على الفرقة

عايشة من غير أحساس أيامى بقت صعبة

عارفة ان انا قولت ابعد وكلامى كان بيتعب

بس أحساسى بيك عمره ما كان يوم بيكدب

حسيت ان انتا عمرى وحياتى كلها

الدنيا كانت بقربك أحلى دنيا شفتها

حس معاك قلبى لهفة لغيرك ماحسها

عشت معاك حب وسعادة قبلك ماعشتها

وده كله وقولت أبعد اه من قلبى انا

انسا الى انا قولته انسا

أحنا لبعضنا والدنيا بحالها شهدة

وعارفة ايه حبنا 

أرجعلى ياحبيبى مشتاقة لقربنا

لمسة منك تداوى جروح قلبنا

وأوعدك أكون جمبك مهما طال عمرنا

أرجلى ياحبيبى ارجع لحبنا
بقلمى المتواضع
بسبوسة

هناك تعليق واحد:

  1. يا رب تكون يا رفعت بتدخل على الصفحه دى وتسمع الكلام بجد من جوة قلبى وبقولك من كل قلبى انا عمرى ما هنساك ولا هنسى ايامى اللى احلى ايام قضيتها معاك كان اكترها مشاكل بس بجد نفسى بوم ترجع تانى نفسى بجد اسمع صوتك بس خلاص بقى صعب عليا وعليك انا عارفه مهما نبعدوا انا وانت عمرنا ما هننسى حبنا لبعض مهما كان انا عن نفسى لو عشت عمر على عمرى ما هنساك H واحشتنى اوى انا عارفه ومتاكده ان انت عمرك ما هتنسانى لو حتى قبلت حب جديد وانا كمان عمرى ما هنساك متزعلش منى كان غصب عنى اللى حصل بس انا عملت كده منعا للكلام

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate