الأربعاء، 17 أغسطس 2011

دلوعة انا وده من يومى ..\\\


دلوعة انا وده من يومى

والى يحبنى صار مجنونى



دلوعة انا وده من يومى ..!!!


راح تسكر من نظرة عيونى


ماانا دلوعة وده من يومى ..!!!


القرب منى يحيرك


والبعد عنى يسهرك

اصل الدلع ده له اصول

يذيد فى نارك يوجعك



دلوعة انا وسمونى

علشان أنا اقدر ألواعك

دانا بسمة من شفايفى ليك



تقيد نارك تحرقك

اصل انا دلوعة وغير الغير
ودلعى الى راح يندهك
ومفيش غيرى بالدنيا ديا
يقدر يلعب اللعبة دية
اصل الأنوثة دى عبقرية
وانا دلعى مش حاجة عادية
اصل انا فى الأصل جنية
يرقع قدامى الف ومية


والى يسوق التقل عليا
أشوارله بس بطرف عنيا
ألقيه داب بين أدايا
ماانا قولتلكم انا جنية
دلوعة وده طبع فيا




بقلمى المتواضع

بسبوسة

هناك 3 تعليقات:

  1. ماشاء الله ... قصيدة وكلمات جميلة

    والصور مع الكلام رائعة .... كلامك صحيح

    الدلع فن وله أصول .. ده كلام معقول

    بس أذا زاد عن حده صار الرجل مهبول

    ردحذف
  2. فعلا فعلا
    هوا ده الدلع
    صباح الدلع
    موضوع جميل جداااا

    ردحذف
  3. دلوعة انتي ومن حقك

    حسن الجمال جمل طبعك

    واضيف عليها جمال القول

    لاني دلعك مش معقول

    زايد وفايض كده علي طول

    لوع معاه قلبي وعقلي

    خلاني احلم يوم بلقاكي

    واتمني اعيش العمر معاكي

    وان كنت فارس ليكي هاكون

    شادد لجامك علي يدي

    وفي الرجولة ده مافيش ادي

    ودلعك انتي علي ادي

    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate