السبت، 12 يناير 2013

خدعتـــــــــــــك ...////

خدعتك لما قولت انى بحبك وانك الحب الوحيد

وهمتك ببيت وعيلة شوق واصل لبعيد

والحقيقة الى جوة فى قلبى نار انتقام بتقيد


من جرح واحد بعنى وخنى فوق جروحى كان يذيد

وانت كنت ضحية شوفت فيك خيانته ليا 

قررت بيك انتقم من كل الى جرا فيا 

وهمتك بالحب الكبير وبشوقى الى مالى عنيا

وكنت عنك أبعد واغيب وانا عارفة بعدى عنك نار وقاسية

الى كنت عايزة احسه هو بس خضوعك ليا 

أشوف الذل بعيونك وانتا بتتمنا قربك ليا 

حب الأنتقام كان مسيطر عليا ...

والا كنت بشوف حنيتك أخلاصك ليا 

خوفك عليا ورقتك كانت معمية عنيا

مقدرتش افرق أنك واحد مليان بالطيبة وحسن النية


وان انا كان جواية شر وأنانية 

قلبى البرىء أتحول لشر يكفى الدنيا 

فضلت أأقسا عليك واجرح كل دقيقة وكل ثانية 

وانتا تتحمل تصبر وانا فى غرورى دايمة

لكن حبك الكبير فتح عيونى العامية

وكأن الى عملته ما كنتش بيه دارية 

أرجوك سامحنى واصفح عنى 

ولو مقدرتش مقدرش أكون عليك ليمة 

صور حزينة صور مؤلمة صور فراق صور وداع صور ضياع صور دموع صور بكاء صور Sad
بقلمى المتواضع 

بسبوسة 



0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate