الاثنين، 14 يناير 2013

اسمعوا يابنات ...////



هص وبس اسمعوا يابنات عندى كلام ينفع حكايات 

حبيت شاب حب بجد خلا العقل ما بقا فى ثبات 

شقته وطار قلبى فى سماه دقله قلبى قولت معقولة انا أهواه

كانت فى عيونه نظرة جريئة تهت وتاهت روحى معاه

بس قولت انا مش راح ابين لازم هو يجى ويتكلم 

انا بنوتة حلوة وطعمة ومن حقى انى أدلل

قرب منى وقالى كلام طير عقلى معاه ياسلام

قالى جميلة حلوة أميرة كنت بشوفك فى الأحلام

كنت بشوفك منى قريبة احلا حبية عشت سنين وياكى فى غرام

رديت قولت كمان فى كسوف وانا ياحبيبى كنت بشوف

أنك روحى وعقلى وقلبى بس كان جواية الخوف

انك ماتكون حاسس بيا سكت وسبتها لظروف 

وادينى عرفت ان انتا حاببنى معدتش تانى أحس بخوف 

وادى حكيتى معاه يابنات هامت روحى معاه والا جات

قصة حبى انا وحبيبى يكتبو فيها الناس رويات

هص وبس اسمعو يابنات 



بقلمى المتواضع

بسبوسة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate