الأحد، 13 يناير 2013

مش ندمانة ..////

مش ندمانة رغم ان انا فى البعد كتير تعبانة 

مش ندمانة مهما يكون ألمى او أنى أكون زعلانة

كان لازم أبعد وقرارى كان أفضل حل 

عايزنى أفضل لحد ما يجى الوقت ومنى تمل ..

مش ممكن اكون مرحلة فى حياتك مهما شوقى اليك هايحن

والا هاقبل أنه يجى اليوم وقلبى ليك يتزل 

انا مش ندمانة أصلى بعدت وعندى كرامة 

غدرك بالناس ادانى علامة ..

ازاى حبيتك انا الغلطانة ..

علشان كدة كدة قررت ابعد انا مش ندمانة 

حالى دلوقتى افضل من اى حالة 

من أنى أبقا واصبح قى حياتك والا حاجة 

بس انا ما انكرشى أكدب لو اقول حبك فى القلب ما اتملكشى

بعشق وبدوب ينده قلبى ما بتسمعشى 

حبيتك انا ليه معرفشى 

وبقيت على بعدك ماقدرشى 

كان لازم افهم .. ان انتا عمرك للحب ما بتقدرشى

علشان كدة انا مش ندمانة 

أرجعلك لأ ما تحلمشى 



بقلمى المتواضع 

بسبوسة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate