الخميس، 7 فبراير 2013

تعرف ياحبيبى ...////

تعرف ياحبيبى أيه جرا فيا ... ؟؟

طول ليلى وانا سهرانة وحدية

وانتا ليه مش حاسس بيا ...  ؟؟

يرضيك افكر فيك ياحبيبى 

ومجيش على بالك والا ثانية ... !!!

أنا حبيتك حب كبير .. والله يساع كل الدنيا 

طول عمرى بحبك وبغير 

وانتا ليه مش سائل فيا

تعرف ياحبيبى أيه جرا فيا 

قولت أروح وألمح ليك

واعمل بعدى جمب البيت

واقول قال يعنى كانت صدفة

بالذمة ده حال يرضيك

خليك برحتك قوى خليك

تعرف ياحبيبى أيه جرا فيا

وان كنت مش عارف اوريك

انا الى حبيت قوى بجنون

سهرت ماشافت عينى النوم

وفضلت حايرة وكلى ظنون

هايحن قلبه ويعطف يوم

والا عمرى جبت الحق عليك

والا أى ذمب وأى لوم

كنت بشوف طيبة وبرائة

وقلب صادق وحنون

يمكن تقول على قلبى

 صابه حالة من الجنون

بس الأكيد ياحبيبى 

أنو بحبك صار مفتون

تعرف ياحبيبى والا كمان أقول ..


كلام من القلب

بقلمى المتواضع
بسبوسة

هناك 4 تعليقات:

  1. اكيد مش عارف حاجة
    و الا كان سهر الليل هوا كمان

    ردحذف
  2. فى عرض الليل و انا نايم يصحينى انينك فى السما ناطق بأسمى
    خضنى اول ما شفتك عالقمر وشمالى وشمى
    خضنى اول ما شفتك عالنجوم سايبالى رسمى
    الحب فيكى جنان هزنى سيبلى جسمى
    حالف لاجيلك تانى يوم و معايا وردة حب عليها قسمت قسمى
    و مش عاوزك تقولى اى كلام ، انا حاسك و عاوزك بس تبتسمى
    و عاوزك تدخلى قلبى لجل أما بيه تعتصمى
    و تروحى للوحده و معاها تختصمى
    و لما يجى الليل هكون معاكى انده بأسمك و تندهى اسمى

    ( بحاول ارد على قصايدك بقصايد من تأليفى بتمنى انها تكون على المستوى المطلوب و بتمنى انى مكنش مزعج وانا اتشرفت انى عدفت مدونتك )

    ردحذف
  3. بصراحة كلماتك مدهشة وكلها احساس ورومنسية تسلم ايدك
    وانا الى يشرفنى وجودك المتواضع بمدونتى ويذيد موضوعى تألق لما تختمه ببعض قصائدك الجميلة يسعدنى حضورك دائمآ لا تنسا

    ردحذف
  4. 
أنا على وشك ~ أن أنسى كيف ينام البشر ليلآ


    ردحذف

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate