الأحد، 12 أبريل 2015

كل سنة وانت حبيبى انا ...///


معاك انا فى اجمل أيام السنة

هاكون فيه انا وانت أيوة لوحدنا

هاهمس بين شفايفك واقولك

00 كل سنة وانتا حبيبى انا 00

يجعل أيامك معاية كلها سعد وهنا

وكل عيد ليك ياعمرى ديمآ نكون سواة

حتى الربيع  بيك يحتفل وايا النسيم والهواة

والليلة ديا ياحبيبى أغلى أيام السنة

طب يالله قرب منى قوام 0

راح احتفل بيك احتفال  .

لا عمره جه فى تفكيرك .

والا خطرك يوم فى بال .


أدى الشموع انا قدتها .

فى جو هادى عملتها .

وأحلى انغام الحنين بتغنى معايا وقتها 0

قرب بقى وبص فى عنيا

طب ضمنى وقرب شوية

عايزة اقول انى بحبك واوهبك قلبى هدية

وعارفة انه عليك شوية 0

بص ده أغلى ما فيا

أصله شايل حبك انتا

يأغلى من فى الدنيا ديا

طب يالله طفى الشموع معايا

وهانبتدى أجمل بداية  ..

فيها أجمل حب بنا ..

الحب ده ملهوش نهاية ..

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate